онлайн
Просмотр PPT файлов онлайн
Лучшие презентации на тему «Программирование» на украинском, страница 2
фильтры
на всех языках
на русском
на украинском
на английском
на казахском
Інтернет-магазин взуття. Технічне завдання
Програмування пристрою для контролю температури на базі мікроконтролера RISC-архітектури
Патерни проектування GOF
Новый Python
Структури даних. Масиви
Робота із бінарними файлами
Лекція №1. Директиви препроцесора. Багатомодульне програмування
Перевантаження операцій в мові С++
Початки алгоритмізації та процедурного програмування. Циклічні програми
Побудова бібліотек для Python у мові програмування C
Проектування та розробка бази даних "Зоопарк"
Інженерія якості. Ядро професійних знань
Поліморфізм та віртуальні функції
Програми з графічним інтерфейсом. Робота з проектами у середовищі Lazarus
Програмування мовою Visual Basic .NET
Функції в Scilab
Алгоритм кластеризації k-means (1)
Лямбда-вирази
Контроль і гарантія якості
Основи Python. Лекція 1
Відношення між класами і об’єктами. Відношення “is а” та “has a” Солтер, Клепер С++
Динамічні структури даних (мова Паскаль)
Керування порядком виконання. Цикли. Масиви
Логічні операції в мові С
Пролог-процесори. Огляд особливостей
Покажчики у мові С
Методи та системи паралельного програмування
Проста програма на мові С. Типи даних. Змінні
Лекція 18. Основи структурного програмування
HTML: Базові, основні та складні елементи. Лекция 25
Двовимірні масиви
Введення та виведення. Основи роботи з файлами
Комп’ютерний практикум. Ассемблер
Рядки в Java
Основи JavaScript .JS. DOM. Лекція 2
Класична задача криптографії
JS. Регулярні вирази у JavaScript
Базові складові мови С/С++
Тип даних множина
Антипатерни об’єктно-орієнтованого програмування
CSS синтаксис – це правила написання CSS
Гра «Змійка»
Парадигма якості в програмній інженерії
Структура та різновиди веб-сайтів. Етапи створення веб-сайтів. Веб-конструктори
Патерни проектування. Декоратор
Симплексний метод розв’язування задачі лінійного програмування
Файли. Строки. Обробка виключень
Алгоритми сортування
Розробка простих цифрових пристроїв (Лекція 10)
Веб-додаток для запису в чергу та контролю завантаженості працівників підприємств
Умовний оператор
Алгоритм і програма
Алгоритми та їх властивості. Арифметичні вирази в мові програмування Pascal
Об'єктно-орієнтований аналіз
Класи та об'єкти
Динамічні структури даних (мова Паскаль)
Дерева бінарного пошуку
Еволюція програмування. Технології програмування
Програмування структурованих типів даних в С++. Тема 7. Заняття 1. Масиви
Нейронна мережа Джордана
Інтерпретація. SPL-процесор. Виконання SPL-програми. Алгоритм створення SPL-програми
Процеси та потоки (лекція № 4)
Створення сервісів в Intellij IDEA
Тернарна операція. Оператор switch. Лекція 4
Програмування мовою Java: використання фундаментальних класів
Програмування та прикладні інформаційні системи
NP-складність і NP-повнота. Приклади наближених алгоритмів для NP-повних задач. Лекція 4
Game design. Ігровий об’єкт в Unity. Скрипти С#
Методи аналізу ризику та надійності АЕС. Лабораторна робота №1
Основи алгоритмізації та програмування
HTML (Hyper Text Markup Language)
Базові поняття програмування. Указники і відсилки. Лекція 5
Поняття мови розмітки гіпертекстового документа
Програмна оболонка Norton Commander
Game design. Игровой дизайн
Програмування складних логічних задач. Асемблер
Контроллер програмних преривань. Механізм переривань
Вирази. Тема 4
Структури. Описання шаблона структури
Програмне забезпечення для Peer-To-Peer Lending платформи
Адаптер. Патерни проектування
Створення мультімедіа засобами Adobe Flach Professional 8
Гіпертекст і гіпермедіа
Методи аналізу ризику та надійності АЕС. Лабораторна робота №2
Структура програми на мові Сі
Метод Фібоначчі як метод одновимірної оптимізації
Типи даних, що визначає програміст
Робота з файлами. Текстові файли. Лекция 17
Лекція 21. Модулі
Використання фреймворку JavaFX 2.0 для створення RIA
Аналіз відповідності коду документа універсальному десятковому класифікатору
HTML. Мова розмітки гіпертексту
Основи програмування. (Заняття 3)
Масиви в мові Java
Введення в С
Визначення функцій в PHP
Орієнтовані графи
Лекції 19-20. Програмування графіки
Основи програмування. (Заняття 1)
Підпрограми. Функції
«
0
1
2
3
4
5
»
English
Русский
Правила